Tuesday, May 19, 2009

Somewhere a Clock Is Ticking

Yes, it iz leydiz en centılmın. 5 günüm kaldı gitmeye(yay!!), bir sürü şey var daha yapılcak. Ben yokken bizimkiler taşıncakmış öbür eve (Damn it!!) o yüzden gitmeden odayı iyice toparlamam lazım, hani olmadık yerlerden olmadık şeyler çıkmasın diye... Onun dışında alışverişler yapıldı, işte bir tek bavul alamadık hala, ona babamla gitmem lazım çünkü. Malum, araba lazım... Sonraa mp3 çalar düzenlenmesi yapılması lazım. Yolda ne dinliycem! Sonraa eh, bilgisayarımı götürmeyi düşünmediğimden önce bir temizlik yapılması, dizilerin filmlerin dvdlere göçü ve tabii ki müzik arşivimin bir yerde toplanması lazım geliyor. Neyse, yasemin, sana söylemeyi unutursam falan bak yazıyorum buraya bebek, senin hdd'ni may ovn pörsınıl müzik depom olarak kullanıciim haberin ola. Ya, aslında onun dışında pek bir şey yok işte. O kadar. Abartmışım. Neyse. Gözümde büyüyorlar işte, başka işlevleri yok. :D

Bu yazıyı yazmamınsa bir sebebi yok, unutmuşum gibi görünmesin blogu, tek amacı bu :P Yazacak bir şeyim olmadı sadece.

Haa ama bak finallerim bitti! Çocuklar gibi şen'im. Güzel de bitti, yani muhasebe yerlerde sürünüyordu finalim ama BB gelmiş gayet :D Math Modeling'den iyi bir şeyler bekliyorum hayırlısıynan. Sonraa, istatistikten emin değilim, bulamadım Ömer salağını, amerikaya gitmiş, kağıdımı kontrol etçektim, kesin yanlış hesapladı o asistanlardan biri.. Aman ya neyse.. Ödevlerimi verdim zaten, finalim de fena geçmedi. Ama işte şu kek dersten AA alabilecekken.. Off.. Onun dışında Hi-tech, Fabric Quality Assurance falan bunlar iyiydi de Dokumada oturma organımı kullanarak sallamış olabilirim. Ama 3 finalim vardı o gün, ounce/yd2 (yarda kare oluyor, beceremedim üs koymayı :P) kafam döndü, napacağımı şaşırdım falan.. AA gelmeyebilir o da. Bilemiyorum efendim, öyle işte. Üniversite hayatımın en yoğun dönemini de bitirdim ama. Seneye rahatım bebek! 3-5 dersim falan kaldı kız!

Aa bugünkü şarkımızı koymayı unuttum! Geçen gün aklıma geldi eski günler, eski şarkılar falan. Bir direc-t diye bir oluşum, kurum, kuruluş vardı, noldu ona derken aklıma Hasret şarkısı geldi. Pek severdim. :P Sizlere de nostalji olsun diye koyuveriyorum.



Neyse, hpff kadrosuyla buluşma icra ediciiz bugün, E.'nin gelişi ve şahsımın gidişi vesilesiyle. Hazırlanmam lazım şu dakikalarda. Öpücüklere boğuyorum sizi sevgili okurlar, bir dahali gaza gelişime dek, esen kalın!


1 comment:

Orman Adam said...

Ahahahah yolculuk öncesi hazırlıklar dimi.
Odayı iyice bir elden geçirmek, sen yokken karıştırırlarsa falan -ki taşınacaklarına göre illa ki- oradan buradan sakıncalı materyaller, ebeveyn kaygılandırıcı unsurlar, yazı, kağıt, çizim, döküman, resim, cd, boş kutu, şişe, çıkmasın diye. Müzik vb şeyleri cdlere dvdlere aktarmak, geride bıraktığın bilgisayarın içindeki bulunduğunda sorun yaratabilecek şeyleri ayrı bir klasöre atıp program dosyaları arasına saklamak, masaüstünü temizlemek, son olarak da yolda dinleyebileceğin, kullanabileceğin, okuyabileceğin şeyleri ayarlayıp sabah elinin altında olacak şekikde kenara koymak. Ahah. Çok sık yapıyorum bunları, alıştım artık. Anlıyorum o yüzden. :D