Sunday, June 20, 2010

Stand Clear of the Closing Doors, Please

Geçen sene New York'tayken beni (bizi ya da) en çok güldüren şeylerden birisi de metrolarındaki kapıların kapanacağını bildiren hevesli amcaydı. Böyle sanki hep sirklerde, karnavallarda falan çalışmak istemiş de annesi kızmış, izin vermemiş, içinde kalmış, o yüzden şimdi de acısını çıkarıyormuşçasına bir ses tonuyla "çekilin kapının ordan" derdi metro yolcularına. Her anonsta tekrar ederdik biz de, pek eğlenirdik kendi aramızda. Hayır, hiç de bile, sıkıcı değiliz! Arkadaşın blogunda gördüm de, pek bir nostaljik oldum, özlemlerim depreşti, ben de paylaşayım istedim.  

3 comments:

selen said...

Ooo daha neler var? Ben butun metro anonslarini ezberledim 2 senede. "Ladies and gentleman, backpacks and large containers are subject to random check by the police. If you see a suspicious package on the platform please do not keep it to yourself. Alert a police officer or an MTA employee. Stay alert and have a safe day."

Su an tamamen ezberden yazdim. Atladigim birkac kelime olabilir :)

Persephone said...

ahahha oh oh maşallah :P :D 2-3 aylık gidişte bu kadar oldu, artık şimdi gittiğimde ne var ne yok ezberlerim herhalde ben de :)

Travis said...

when i was in chicago...