Tuesday, May 11, 2010

O' Death

Artık bir Supernatural yazısı yazarsam, bu hafta yayınlanacak olan final bölümünden sonra yazarım ama koymadan edemeyeceğim, göz ardı edemeyeceğim bir sahne var ki 21. bölümde tüyleri diken diken ederek vuku buluyor. 

Mahşerin dört atlısından Death'in ilk kez görünüşü. Jen Titus'ın O Death yorumu ile öyle muhteşem bir sahne yaratmışlar ki ürktüm bilgisayar karşısında. Spoilerlık bir sahne sayılmaz, hatta dizinin konunu bilmeseniz de olur sahnenin güzelliğini takdir edebilmek için. 

4 comments:

Unknown said...

Harika yaaaa. Bölüm çok çok güzeldi. Hele Death'in ilk girişi ve özellikle Dean ile konuştuğu bölüm. Ters köşeye yatırdı valla.

Ek olarak Bobby'nin iphone'daki görüntüsünde yerlere yattım. :D

Persephone said...

O muhteşemdi ya, durdurup şöyle 5 dakika rahat kahkaha attım. 'Why did you have to use tongue?' dedi ya! :D

Bu sezon yer yer çok sıkıldım ama sonlara doğru toparlandı, süper gidiyor! :D

evvah said...

30 saniye önce bu parçayı dinliyordum :)mp3 playerımın ilk onuna girdi:) hele onu dinlerken slow motion insanları izlemek kendini death gibi hissettiyor adama:D:D
muhteşem bir sahne gerçekten,

Persephone said...

İlk olarak 5. sezonun promolarında duymuştum bu şarkıyı ve bayılmıştım. Dizide çalsa ne güzel olurdu diye geziniyordum ama bu kadar cuk oturtacaklarını düşünmezdim. :D